Vaše sudjelovanje u Programu


1. Borboleta, Hrvatska („BORBOLETA“) program vjernosti.

1.1. Kako biste sudjelovali u Programu morate imati Borboleta karticu. Kod prve uporabe kartice nositelj određene kartice daje svoju suglasnost za sljedeće uvjete i odredbe koje se odnose na korištenje Programa. Primjenjuje se hrvatsko pravo. Samo se jednom možete registrirati za korištenje Programa, višestruke registracije nisu dozvoljene.

1.2. Bilo koja fizička osoba koja ima poslovnu sposobnost i prebiva u Europskoj uniji može postati korisnikom Programa. Molimo primite na znanje kako se ugovorna dokumentacija dostavlja i komunikacija odvija isključivo na hrvatskom jeziku.

1.3. Sudjelovanje u Programu je besplatno te Vam ne stvara nikakvu obvezu koja podrazumijeva kupnju Borboleta proizvoda.
 
2. Kartice, gubitak kartice i zlouporaba

2.1. Kartice ostaju u vlasništvu BORBOLETE. Vašu karticu, te broj kartice mogu kopirati i/ili snimiti (i elektronskim putem) samo djelatnici Borbolete. Nije dopušteno kopiranje ili bilo koji drugi oblik umnožavanja i/ili izmjene kartice, kao ni broja kartice.

2.2. Bez odgode obavijestite Borboleta Korisnički centar (customer.service@borboleta.hr) elektronskim putem ako sumnjate kako je neovlaštena strana uspjela doći u posjed podataka koji omogućuju pristup Vašem računu s bodovima.

2.3. U slučaju sumnje na zlouporabu i/ili prijevaru, Borboleta je ovlaštena – npr. radi izvanredne evidencije transakcija i korištenja bodova – blokirati Vaš račun za skupljanje bodova i prenijeti Vaše podatke oštećenoj strani kao i nadležnim tijelima (pogledajte i „Informacije o zaštiti osobnih podataka“).
 
3. Skupljanje bodova

3.1. Kako biste dobili bodove, morate predočiti svoju karticu prije završetka procesa plaćanja ili morate navesti broj Vaše kartice. Broj Vaše kartice obično se bilježi elektronskim putem. Moguće je da nećete više moći unijeti broj kartice te time dobiti bodove nakon izdavanja računa ili dovršetka procesa plaćanja.

3.2. U slučaju prestanka ugovora o kupoprodaji s Borobletom od strane kupca (otkaz, poništaj, odustanak, zamjena itd.) od kojeg ste dobili bodove, kao i u slučaju pogreške u stanju bodova, zlouporabe ili prijevare, Borboleta zadržava pravo zadržati i izbrisati odgovarajući broj bodova.
 
4. Stanje bodova

4.1. Pritužbe na točnost ili potpunost stanja Vašeg računa molimo podnesite Borboleta Korisnički centar (customer.service@borboleta.hr) najkasnije u roku mjesec dana te priložite odgovarajuće potvrde ili račune izdane od strane Borbolete.
 
5. Otkaz, obustava i izmjena uvjeta i odredbi za sudjelovanje u Programu

5.1. Vaše sudjelovanje u Programu možete otkazati u bilo koje doba bez otkaznog roka u pisanom obliku. Otkaz postaje valjan nakon isporuke na kontakt adresu customer.service@borboleta.hr

5.2. Ovlašteni smo otkazati račun isključivo uz pridržavanje otkaznog roka od mjesec dana, osim u slučaju da se otkaz temelji na kršenju ovih Uvjeta sudjelovanja u Programu, što uključuje: omogućavanje pristupa Vašem broju kartice neovlaštenoj osobi ili postupanje s namjerom prijevare.

5.3. Trebali biste poništiti karticu na kraju otkaznog roka te, u slučaju otkaza s trenutnim učinkom, odmah po primitku obavijesti o otkazu.

5.4. Borboleta zadržava pravo obustave, dopune ili izmjene Programa čak i bez pridržavanja nekog vremenskog roka.

5.5. Borboleta zadržava pravo izmjene ili dopune ovih Uvjeta sudjelovanja u Programu, posebno ako je to u interesu pojednostavljenja i u svrhu sigurne obrade podataka i bodova te sprječavanja zlouporabe.

5.6. O promjenama Uvjeta sudjelovanja u Programu ćete biti obaviješteni putem pošte ili e-pošte. Smatrat će se da ste suglasni s promjenom ako ne otkažete sudjelovanje u roku od mjesec dana od dana slanja obavijesti ili ako nastavite koristiti svoju karticu ili broj kartice nakon isteka navedenog razdoblja. Ako niste suglasni s nekom promjenom možete raskinuti svoje sudjelovanje u Programu s trenutnim učinkom, a prije datuma stupanja na snagu navedene promjene ili promjena.